BirthDay's Den !

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 4, 2010

panas baran!

dalam kegelapan, jari jemari rancak menari di keyboard..
tandanya ak ingin bercerita tentang sesuatu yang aku ingin kongsikan...
dengan bunyi2 yang menyeramkan aku ni..
ak tetap meneruskan menulis untuk bercerita..
*terkejut aku sbb ttbe ade lembaga lalu..upenya abg aku daaa...*

hurm! panas baran..
ak seorang yang panas baran..
bila da marahkan seseorang, kemarahan ku xbley di control..
walaupon aku cubaa untuk tidak marah tapi tidak berhasil..
kenapa aku panas baran? adakah mmg sifat ak atau...hurmmm...


ak mahu kurangkan kemarahan aku..
ak nak normal.. xmau panas baran ni..
susah hidup aku !
ade salah asyik nk mengamuk je...
haihhhhh....

semoga aku boleh kurangkan kemarahan aku ni..
sekaligus panas baran aku akan berkurangan..
x pon terus hilang...

p/s : ak menulis tika kepala dan dada ku sedang sakit..apakah aku masih ade peluang tuk menulis lagi?

No comments:

Post a Comment